Dag 1: vervolg reis - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Tijs Nick - WaarBenJij.nu Dag 1: vervolg reis - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Tijs Nick - WaarBenJij.nu

Dag 1: vervolg reis

Door: Tijs

Blijf op de hoogte en volg Tijs

12 Juli 2017 | Nicaragua, Granada

Bij het boarden bij de gate wordt verteld dat Tijs een nieuwe plek heeft en Nick niet. Ze zullen ons toch niet uit elkaar gehaald hebben? Niet veel later wordt verteld dat Tijs alleen aan de andere kant van het gangpad zit,  maar verder wel nog steeds naast elkaar. De reden was echter minder geruststellend...er zat een gezin met een baby naast Nick.....
We hebben groot respect voor deze baby gekregen, ze heeft slechts 3x kortstondig gehuild en we hebben er totaal geen last van gehad!
Nick had overigens bij het inchecken ervoor gezorgd dat we tegen een muur aan zaten te kijken, oftewel onwijs veel beenruimte :D
De vlucht ging dan ook erg voorspoedig en vloog letterlijk voorbij!

Op Atlanta moesten we zelf onze bagage ophalen en op de volgende band neerleggen, in plaats van dat dit automatisch gebeurde (Amerika, moeilijk doen om het moeilijk doen). Wat hier nou de meerwaarde van was weten wij ook niet. We haalden onze rugzakken van de band, liepen 20 meter door en legden hem weer op de volgende band, that's all!

Na opnieuw een security check (dit keer moesten ook alle schoenen uit), hadden we alle tijd om rustig wat te eten en een beetje rond te slenteren over de luchthaven.

Bij der gate aangekomen bleek al snel dat de vlucht 50 minuten vertraging had vanwege zware regenval. Dit werd vervolgens nog eens verlengd doordat er een lampje achterop het vliegtuig kapot was en dat eerst gemaakt moest worden. Uiteindelijk konden we na in totaal ruim 1,5 uur extra wachten toch vertrekken. De vlucht verliep prima, op de luchthaven ging alles lekker snel en onze transfer naar het hotel stond ook al te wachten.

Inmiddels hebben we even lekker gedoucht en ligt Nick inmiddels al met z'n ogen dicht, dus dat ga ik ook maar snel doen!